Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

LO:s utmaning 1

Av scraputmaningen - 22 januari 2010 13:36

 

Marias bidrag!  


  Carinas bidrag

   
Sandras bidrag!  



  

Evas bidrag 


  
Christels bidrag


  
Åsas bidrag

Jessicas bidrag  

 
 
Ingen bild

Muffe

25 januari 2010 11:37

Gud va fin. Känn ingen press liksom !!!! jätte fin Mia =)

 
Ingen bild

Cina

25 januari 2010 19:31

Såå fin! min blir förhoppningsvis klar idag :)

 
Ingen bild

Cina

1 februari 2010 00:59

Skit oxå, bilden blev inte bra! får se om jag tar nytt kort och lägger upp en ny bild imorgon!

 
Ingen bild

Sandra

3 februari 2010 09:28

SKIT vilket dåligt kort jag tagit... måste ta ett nytt...

 
Ingen bild

Cina

3 februari 2010 20:53

SÅ bra idé Mia, det här är ju SKITKUL :) Alla gör såå himla fina sidor oxå! Jag tycker absolut vi ska tävla :)

 
Ingen bild

Mia

27 februari 2010 23:14

Då var den första utmaningen klar.....och jag har utsett en vinnare. Det var väldigt tajt måste jag säga. Så tajt att Sebbe (min man för er som inte vet) fick avgöra. Vinnare blev Evas LO och detta pga att jag föll för färgerna! Ful-gul, äckel-rosa och lite svart blev klockrent tycker jag (vi). Grattis Eva!!!

 
Ingen bild

Cina

28 februari 2010 13:00

Jag håller med, absolut supersnygg sida! Grattis Eva! :)

 
Ingen bild

Eva

28 februari 2010 13:17

Jag rodnar och tackar så hemskt mycket :)
Ful-gul, äckel-rosa och lite svart...ja det låter ju snyggt :D. Lära mig att fota mina LOs ska jag göra ocks för den ful-gula är mer limegrön än gul, hmmm, maria hade nog kallat den snor-grön eller något :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scraputmaningen - 19 juni 2010 07:45

Vi har flyttat!   http://scraputmaningen.blogspot.com/

Av scraputmaningen - 1 juni 2010 21:44

    Carinas bidrag (först igen, är det jag som inte har något liv...?)      Evas bidrag Fridas bidrag   Annelis första inlägg i denna blogg    ...

Av scraputmaningen - 30 maj 2010 22:55


   Jag har fixat skissen åt Åsa den här månaden, men det är våran Scrap-Mia som har gjort den :)   //Carina ...

Av scraputmaningen - 25 april 2010 08:52

 Carinas bidrag    Mias bidrag Evas bidrag     Carinas bidrag (gjorde en extra, skissen var ju såå kul...)   Åsas bidrag   Christels bidrag         ...

Av scraputmaningen - 25 april 2010 08:48


  Skissen är lånad (snodd) men jag har ingen aning om vart.... Lycka till med scrappandet! /Carina  ...

Ovido - Quiz & Flashcards