Direktlänk till inlägg 25 april 2010

LO:s utmaning 4

Av scraputmaningen - 25 april 2010 08:52

 Carinas bidrag

  

Mias bidrag


Evas bidrag

   


Carinas bidrag (gjorde en extra, skissen var ju såå kul...)

 
Åsas bidrag


Christels bidrag

       

 
 
Ingen bild

Cina

25 april 2010 21:52

Snabbscrappat idag (kanske för att jag själv valde skiss). Dåligt kort, färgerna kommer inte riktigt fram som de ser ut på riktigt, men det får väl duga... Hur ska jag nu klara mig ända tills nästa skiss kommer upp?!

 
Ingen bild

Mia

26 april 2010 07:04

Så himla fin Pinga!!!!
Det känns ovant att inte vara först för en gång skull. :-)

 
Ingen bild

Eva

26 april 2010 08:10

Åh fina fina Line! Underbar LO till en superfin skiss. Ska bli skoj att scrappa efter den. Jag ska bara fixa 70 st placeringskort först...men hoppas att jag hinner under veckan eller början av nästa

 
Ingen bild

Cina

26 april 2010 13:09

Tack! Ja det var en skräll att jag lyckades slå dig Mia :) Fy Eva, det låter jooooobbigt

 
Ingen bild

Eva

27 april 2010 07:25

Åh Maria så liten Emil var där! Man ser nästan inte att det är han. Superfin den också!

 
Ingen bild

Cina

2 maj 2010 11:06

Vilken fin sida Eva! Blev rätt nöjd med min, men ni bara sänkte mig direkt du och Mia :)

 
Ingen bild

Eva

2 maj 2010 12:16

Tack Carina! Jag blev rätt missnöjd måste jag säga...men det var kul att scrappa igen efter allt annat pyssel :)

 
Ingen bild

Muffe

3 maj 2010 12:36

Ni är så snabba... ska börja med min nu... ni sätter ribban så högt.... Super fina alla.... Duktiga ni är /kram

 
Ingen bild

Carina

30 maj 2010 22:59

Som vanligt suuuperfina sidor allihop, men min favorit den här månaden blev Åsas fina sida :) Härliga färger och såå söta bilder. Grattis!

(Sandra, vad hände.......?)

 
Ingen bild

Eva

3 juni 2010 11:26

Grattis Åsa!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scraputmaningen - 19 juni 2010 07:45

Vi har flyttat!   http://scraputmaningen.blogspot.com/

Av scraputmaningen - 1 juni 2010 21:44

    Carinas bidrag (först igen, är det jag som inte har något liv...?)      Evas bidrag Fridas bidrag   Annelis första inlägg i denna blogg    ...

Av scraputmaningen - 30 maj 2010 22:55


   Jag har fixat skissen åt Åsa den här månaden, men det är våran Scrap-Mia som har gjort den :)   //Carina ...

Av scraputmaningen - 25 april 2010 08:48


  Skissen är lånad (snodd) men jag har ingen aning om vart.... Lycka till med scrappandet! /Carina  ...

Av scraputmaningen - 28 mars 2010 19:32

 Mias bidrag (först ut som vanligt....)    Evas bidrag (usel fotografering som vanligt....) Carinas bidrag Christels bidrag       Sandras bidrag   Åsas bidrag (kom in lite sent)           ...

Ovido - Quiz & Flashcards