Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

LO:s utmaning 5

Av scraputmaningen - 1 juni 2010 21:44

    Carinas bidrag (först igen, är det jag som inte har något liv...?)

    

Evas bidrag


Fridas bidrag


Annelis första inlägg i denna blogg

  

 
 
Ingen bild

Eva

3 juni 2010 22:18

Maria....ser du :D, jag hann visst före dig ;)

 
Ingen bild

Mia

3 juni 2010 22:36

Men fy tusan vad fina! Jag har ingen scraplust, vill vänta tills min nya scraphörna är klar!!! Får nog skynda mig att hantverka lite.

 
Ingen bild

Cina

4 juni 2010 20:30

Men guuud va fin din sida blev Eva! jag får lust att ta bort min sida och göra en ny.... (som ändå inte skulle bli lika bra)

 
Frida

Frida

7 juni 2010 12:17

Åh, vilka härliga LO ni har gjort. Jag ska också försöka knåpa ihop något. Kram på er och tack för att jag får vara med

http://pysselfrkensblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Eva

8 juni 2010 07:59

Vad kul med nytillskott! Välkommen Frida! Var inne och tjuvkollade lite på din blogg. Du är superduktig! Älskar dina kort (har bara kolla första sidan) Perfekt för en nybörjare som jag :)

 
Ingen bild

Muffe

9 juni 2010 11:30

Super fina sidor ni gjort. Själv har jag inte scrappat på jätte länge: Lusten är borta. Måste ses snart Cina så jag får lite insperation :))))

 
Cina

Cina

9 juni 2010 17:07

Muffe: Jag håller på att fixa iordning mitt scraprum, sen jäklar ska vi ha VÄRSTA scrapkvällen! kanske blir lite morotskaka samtidigt oxå :)

http://lilltwilling.blogg.se

 
Ingen bild

Muffe

9 juni 2010 22:07

Ja å hinner du göra morotskaka innan scraprummet är klart, kan jag komma ändå :) bara på en fika.... GILLA...... ;)

 
Ingen bild

Mia

10 juni 2010 07:03

Välkommen Frida! Kul med fler!
Jag håller också på med nytt scraprum och har allt scrap nerpackat just nu, men jag hinner förhoppningsvis med ändå den här månaden.

 
Ingen bild

caisa

10 juni 2010 22:48

Vad fina ni gjort. Nu har ajg själv knäpat ihop en efter skissen :) Kommer det någon ny snart ;)

 
Ingen bild

Sandra

11 juni 2010 21:28

Herre gud! Ja da som är helt off. Har inte scrappat sen stan brann.... Får se om inspirationen kommer snart... Det är väl min tur att lägga upp skiss snart?

 
Ingen bild

Cina

11 juni 2010 22:20

Muffe: Om du inte har scrapinspiration så har inte jag nån bak-inspiration, men det kanske kommer :)
Sandra: Japp, nästa gång (27/6) är det din tur! då ska det va en BRA skiss eftersom du missade att scrappa till den förra... :)

 
Ingen bild

Mia

14 juni 2010 08:18

Caisa, vill du vara med i gänget? Maila mig på snigelkott75@gmail.com!

 
Ingen bild

caisa

15 juni 2010 17:07

Åh, ja Hemskt gärna Mia :) Mejlar dig på direkten!

 
Anneli

Anneli

17 juni 2010 21:54

Hej!
Tackar för att man fick vara med i gemenskapen. Jag har nu lagt ut mitt första bidrag,efter lite klurande fick jag till det, inget proffsfoto direkt men hoppas det duger.

http://rackarnskortoscrapp.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

18 juni 2010 11:56

Oh, välkommen Anneli! Kul med ännu mer nytillskott! Ska kolla din blogg sen när jag får tid.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scraputmaningen - 19 juni 2010 07:45

Vi har flyttat!   http://scraputmaningen.blogspot.com/

Av scraputmaningen - 30 maj 2010 22:55


   Jag har fixat skissen åt Åsa den här månaden, men det är våran Scrap-Mia som har gjort den :)   //Carina ...

Av scraputmaningen - 25 april 2010 08:52

 Carinas bidrag    Mias bidrag Evas bidrag     Carinas bidrag (gjorde en extra, skissen var ju såå kul...)   Åsas bidrag   Christels bidrag         ...

Av scraputmaningen - 25 april 2010 08:48


  Skissen är lånad (snodd) men jag har ingen aning om vart.... Lycka till med scrappandet! /Carina  ...

Av scraputmaningen - 28 mars 2010 19:32

 Mias bidrag (först ut som vanligt....)    Evas bidrag (usel fotografering som vanligt....) Carinas bidrag Christels bidrag       Sandras bidrag   Åsas bidrag (kom in lite sent)           ...

Ovido - Quiz & Flashcards